czwartek, 14 stycznia 2010

Najlepsi z najlepszych - PREZENTY-NIESPODZIANKI CZEKAJĄ!

Poniżej przedstawiam listę osób z Królestwa Żółwik, które najlepiej jak tylko potrafią dbają o swoje zoo.


Powyższa lista dotyczy osób na poziomie zaawansowanym (21-30 poziom). Niestety obecnie jest ich tylko 3, ale oprócz nich jest jeszcze kilka osób, które dotarły do poziomu 17 (średnio zaawansowane) i mają w swoim zoo największą ilość zwierząt. Są to między innymi:
- Nitusia12 (244 zwierz.) - prezent wysłany
- Toyoko (193 zwierz.) - prezent wysłany
- Karolinalomza (190 zwierz.)
- Karolinaxk (172 zwierz.) - prezent wysłany
- Klaudyna94 (163 zwierz.) - prezent wysłany
- PinkOoWaa (159 zwierz.)

Na wyżej wymienione osoby czekają prezenty-niespodzianki po zgłoszeniu się do grupy AnimalsLovers (pisane razem) i poinformowaniu mnie o wysłaniu zgłoszenia tu, na blogu.

Jak zgłosić się do grupy AnimalsLovers? Poprzez zakładkę "Moja Grupa" --> "Dołącz do Grupy" wpisując w okienko AnimalsLovers i klikając "Przyłącz się" - proste, prawda?



EDIT:
- LucasPoland - prezent wysłany

8 komentarzy:

justnie pisze...

no wiadomo że najlepsze, skoro mają znane blogi w których mogą napisać o mondozoo :((

Karola pisze...

wysłałam zapytanie

HarajukuGirlPL pisze...

justnie i tu się mylisz

żeby być jednym z lepszych wystarczy tylko założyć zoo i naprawdę o nie dbać, a nie tak jak robi większość osób - porzuca swoje zoo i zwierzęta w ciągu kilku kolejnych dni, bo im "się nie chce"
albo się coś chce osiągnąć i się do tego dąży, albo ma się to głęboko gdzieś, tylko wtedy nie należy liczyć na efekty, jak to mówią "nie ma pracy nie ma kołaczy", blog nie ma tu nic do rzeczy :)

Karola pisze...

a ja mam pytanie jak uzyskałaś 10 narodzin w ciągu jednego dnia bo u mnie to 5 czasem

MissTrouble pisze...

wysłałam zgłoszenie klaudyna94

Toyoko pisze...

Ja dostałam wiadomość o moim przyjęciu do grupy :)

Adzia3 pisze...

gdzie jest zakładka 'moja grupa' ???

nitka12 pisze...

ja wysłałam zgłoszenie

nitusia12