piątek, 15 stycznia 2010

Hmmm....

Intryguje mnie jedna rzecz, mianowicie Chmura Mocy w w 7-miu Chmurach.
Zauważyłam, że większość użytkowników ma tę chmurę na zerowym poziomie i tylko nieliczni doszli do poziomu 1-2. Ja niestety cały czas tkwię na poziomie 0 i nie mam pojęcia jak go powiększyć bo nie wiem co wpływa na wzrost punktów mocy. Jest to obecnie jedyna chmura, za którą nie dostałam jeszcze ani jednej nagrody pieniężnej czyli LOL :(
Może ktoś się orientuje jak się do tego zabrać, lub może komuś udało się przekroczyć magiczny, zerowy poziom na który trzeba uzbierać 10 punktów (tylko jak?)

11 komentarzy:

justnie pisze...

Ja też się nad tym zastanawiam :( Niestety nie wiem jak. A czy mogłaby pani napisać co trzeba zrobić, aby dostać punkty w innych chmurach?

Adzia3 pisze...

A jak zbiera się inne punkty proszę powiedzcie mi bo wszystko mam na zerowym poziomie.

jutinamina10 pisze...

Mogłabyś mnie zareklamować ?

Bardzo bym o to prosiła .
Nie mogę dać nic w zamiar bo nie mam :(

Mój link to http://jutinamina11.mondozoo.com

xwannawx pisze...

Ja nie wiem jak zdobyć jaki kolwiek punkt w konkursie 7-miu chmur... Może zamieściłąbyś na blogu jakieś porady...hmm?

Unknown pisze...

właśnie. jak się zbiera punkty na inne chmury?


www.mycha352.mondozoo.com

milly202 pisze...

a ja nie wiem jak używać tych serc, proszę o pomoc

americanidiot pisze...

Czy mogłabyś napisać jak zdobywać punkty w innych kategoriach ??
Bardzo bym Cię o to prosiła.
Z góry dziękuję.

patolcia pisze...

no właśnie mogłabyś napisac za co sie dostaje punkty w chmurach.
Byłybyśmy Ci bardzo wdzieczne :)
z góry dziękujemy :*

Anonimowy pisze...

milly202 - to proste. W emijscach gdzie możesz je użyć, w dolnym prawym rogu, są puste miejsca na serduszka. Wystarczy tam kliknąć i już jedno serce dodane :)

A ja mam pytanie. Utknąłem na 11 poziomie - ale już teraz zastanawiam się co zbudować sawannę czy dżunglę. Chyba najlepszym kryterium byłoby ta strefa gdzie sa tańsze zwierzęta. Jak myślicie? No i gdzie są tańsze zwierzęta?
http://azgheros.mondozoo.com

Yoshiko pisze...

jak zapoisać sie do Twojego królestwa ? zaczęłam już grać a pisze tylko jak zapisać sie do króledtwa przed rozpoczęciem gry

The Stardoll Time- nowości ze Stardolla pisze...

A jak wogóle zdobywac punkty w konkursie 7 Chmur? Mam poziom 17 i ani jednego punktu w ani jednej kategorii :(