czwartek, 14 stycznia 2010

Mega promocja "Wyślij 1 - Otrzymaj 2" - edycja druga

Ponieważ kilka osób prosiło mnie o kontynuację promocji 2 prezenty za 1 postanowiłam dziś obdarować kolejne 5 pierwszych uczestników gry dodatkowym prezentem.
Wystarczy DZISIAJ wysłać do mnie 1 prezent-niespodziankę za 0,20 mondoz aby w zamian otrzymać ode mnie 2 prezenty. Jeśli ktoś wyśle 2 prezenty to w zamian otrzyma 4, itd.
W prezentach ukryte są różne rzeczy takie jak różne sumy LOL (pieniądze), dodatkowe serduszka, totemy, płodność i inne.
O tym jak wysłać prezent pisałam >> TU <<
A oto lista osób, które skorzystały z promocji:
1. Batmanica (2 prezenty wysłane)
2. Batmanica (2 prezenty wysłane)
3. LucasPoland (2 prezenty wysłane)
4. LucasPoland (2 prezenty wysłane)
4. Princessneli (2 prezenty wysłane)
5. Sabrinska (2 prezenty wysłane)
NADPROGRAMOWO:
6. Princessneli (2 prezenty wysłane)
7. Sabrinska (2 prezenty wysłane)
8. Sabrinska (2 prezenty wysłane)

PS: Promocja dotyczy tylko dnia dzisiejszego!

Brak komentarzy: