wtorek, 19 stycznia 2010

No i większość utknęła - 17 poziom

Widzę, że prawie 50 osób w Królestwie Żółwik utknęło na poziomie 17. W zasadzie nie wiem dlaczego, gdyż ten poziom do trudniejszych nie należy. Warunkiem do spełnienia jest 10 nowo-narodzonych zwierząt w ciągu jednego dnia, nie licząc zwierzaków ze sklepu zoologicznego.
Aby przejść ten poziom wystarczy tylko mieć dużą ilość różnych zwierząt, nie zapominając o tym aby były to parki (chłopak i dziewczyna - to chyba oczywiste ;P). Kupujcie parki tak, aby były mniej więcej w tym samym wieku, czyli najlepiej jest zakupić chłopaka i dziewczynę jednego gatunku w tym samym dniu. Oprócz tego w klatce gdzie mamy dużą ilość parek możemy użyć maksymalnie do trzech serduszek, wtedy zwiększa się ich płodność. Wystarczy kilka dni cierpliwości i wierzcie mi że się uda. Ja zrealizowałam to zadanie w ciągu niespełna 3 dni, więc niepojęte jest dla mnie jak można na tym poziomie tkwić przez 2-3 tygodnie. Postarajcie się :)

Na zachętę mam dla pierwszych 3 osób, które przejdą do poziomu 18 prezent-niespodziankę. Wystarczy tylko być na poziomie 18 i poinformować mnie o tym w komentarzu pod tą notką! Liczę na Was, prezenty czekają :)

A oto lista osób, które tkwią na poziomie 17 i tym samym mają największą szansę do przejścia na poziom 18.


10 komentarzy:

Konrad pisze...

Powodzenia wszystkim życzę ;)) Mi też ciężko było przejść ten poziom ;]

nitka12 pisze...

no ja miałam 9 narodzin ale 10 to już nie może być :( może niedługo się uda mam dodatkowe serca zobaczymu :)

Meg pisze...

Mój rekord narodzin to pięć zwierząt.

Anonimowy pisze...

Ale masz duże królestwo - szok. U mnie jest skromnie tylko kilkanaście osób i na razie maksymalny poziom to 13 (a ja sam mam 11).
Na moim blogu opisałem metodę na zdobycie metrów w rejsie przejażdżek - może to kogoś zainteresuje?
http://zarabianie-wygrywanie.blogspot.com

Games&Apps pisze...

Zapraszam na mojego bloga:)
www.online-mondozoo.blogspot.com

A ja nie mogę tego srebnego medalu:(

HarajukuGirlPl proszę pomóż

Eliza pisze...

Dzień dobry. Ja mam taki problem. Utknęłam na 16 poziomie (to ten w którym trzeba mieć 5 medali brązowych i jeden srebrny( no i za nic nie mogę zdobyć tego srebrnego :((. Chciałam zdobyć medal za posiadanie każdej pary zwierząt w strefie Mini-Farma. I mam wszystkie pary oprócz reniferów ://. Nie wiem gdzie można je kupić ;((.
Widzę że pa Pani włączone komentarze moderowane. Więc proszę go odrzucić. Ale dałaby pani mi podpowiedź jak przejść ten głupi 16 poziom? Może ma pani jakieś wskazówki. Jeśli tak to błagam odpisać mi na e-mail.
konik19962@o2.pl -> to mój email

Bardzo proszę i z góry dziękuje :**

Nasze MondoZoo pisze...

Dlaczego nie przyjęłaś mnie do grupy AnimalsLovers? Moj nick patcoo lvl 22 ;p

kicia pisze...

hej ja ciągle tkwię na 16 poziomie nie am pojęcia jak zdobyć ten medal.Zwiedzających tylko 3000 .
Pomóż może masz jakaś metodę na szybkie zdobycie srebrnego medalu?

agnieszka113 pisze...

Mondozoo, kup 180 zwierząt i będziesz miała srebrny :)

nitka12 pisze...

Ja przeszłam ten poziom teraz jestem na 23 :) pewnie już wiele osób przeszło przedemną ale napiszę :)mój nick na mondozoo to nitusia12