sobota, 30 stycznia 2010

Czemu nie możecie sobie poradzić z 17 poziomem? POMAGAM!!!

Większość osób utknęła na poziomie 17, chociaż tak naprawdę jest to jeden z banalniejszych poziomów do przejścia. Jak tego dokonać pisałam >>TU<<. Naprawdę wystarczy tylko chcieć!
PREZENTY NADAL CZEKAJĄ!

Jeśli ktoś bardzo chciałby abym mu pomogła i to nie tylko z tym poziomem to niestety ale będzie zmuszony podać mi dane do zoo, bo inaczej nie da się tego przeprowadzić. Po wejściu w Wasze zoo zorientuję się co i jak i będę się starała tak nim pokierować, abyście w końcu przeszli poziom na którym tkwicie. Dotyczy to zarówno osób na początkowych poziomach (1-10) jak i na tych wyższych (11-20).

28 komentarzy:

Foori pisze...

Hmm. Ja też oczywiście na 17 utknełam. Mój rekord narodzin to 3...:( Mam 139 zwierząt i całkowity brak lol. Więc będzie ciężko. Jeżeli tak dalej będzie to faktycznie zgłosze się do ciebie :)
FooriPl.mondozoo.com

stylemisia pisze...

Jak mam się z tobą skontaktowac żeby ci podac dane? Na stardoll? Prosze pomóż mi siedze na tym poziomie od 3 tygodni!
monisia4800.mondozoo.com

HarajukuGirlPL pisze...

Monika

tak, najlepiej pisać do HGPLprzyjaciele

Kropka pisze...

ja utknęłam na poziomie 9 bo nie mam kasy na mini trasę ;/ .o doładowaniu nie ma mowy do 14 lutego.poza tym mam 8 czy 9 zwierząt chorych.;/

Unknown pisze...

ja utknęłam na 10...

Meg pisze...

Ja muszę skorzystać z tej oferty,bo też nie daję sobie rady z tym 17 poziomem.

CmOk_LoVe pisze...

ja zaraz napisze - utknęłam na poziomie 13 ;(

klaudiaa-- pisze...

Ja napisałam do HGPLprzyjaciele liczę na pomoc z 17 poziomem, bo od 2 tygodni go próbuję przejść i nic : (
Pomóż Harajuku proszę : )

LOLaaka pisze...

mój poziom jest tak prosty ale ja nie mogę go przejść . Mianowicie muszę mieć 1 srebrny medal.Jak byś mi pomogła przejść 16 i 17 byłabym bardzo wdzięczna.Zastanawiam się czy jak podam ci moje hasło to będziesz tylko wchodzić aż się uda przejść te 2 poziomy czy ciągle....
Przepraszam panią jak panią uraziłam ;]
anita8105.mondozoo.com

Anita8105

justnie pisze...

Ja też utknęłam na 13 poziomie :(

Games&Apps pisze...

Harajuku ja chciałbym abyś pomogl mi z 10 urodzinami...dane na konto przyjaciół?

Unknown pisze...

hejka mam trudność z przejściem z 10 na 11 mam nadzieje że mi pomożesz na stardoll pisz do KARINA33100

nitka12 pisze...

no ja też na 17 :( ale narazie sama będę próbować narazie zbieram kaske i potem kupie dużo parek i zobaczymy :)

Aoi9709 pisze...

Ja ciągle tkwię na poziomie 17 jak nie uda mi się go przejść przez dłuższy czas do napisze do pani.A i tu jest link to mojego zoo zapraszam ;). http://Aoi9709.mondozoo.com

12Amalura12 (Abci) pisze...

Ja jestem ciągle na 1 poziomie bo niedawno zrobiłam sobie konto i nie wiem jak ten 1 poziom przejść. Królików nie mogę kupować to nie wiem :(

americanidiot pisze...

Mogłabyś napisać jak zdobywać punkty w 7 chmur??
Bardzo proszę.

Nessy_16 pisze...

Hej !!!
Utknełam na poziomie 13 !!!
Mam prośbę skontaktuj się ze mną na stardoll.com mój nick to Nessy_16

mayfleurii pisze...

Ja jestem od jakiegoś czasu na 11 poziomie , muszę teraz zbierać na Sawanne lub dżungle a potrwac to moze długOooo bo na razie 33 000 lol xD

blog-o-stardoll pisze...

ja nie mogę przejść 10 poziomu

hela ♥ pisze...

http://juleczka991.mondozoo.com
wejdziecie ? prosze.

hela ♥ pisze...

aha, i jeszcze jedno, jak kupić zwierzęta do sklepu zoologicznego ? ponieważciągle mi to mruga :(

paulina99911 pisze...

Jeśli jesteście tak mili to i mnie wesprzyjcie :D:D:D
Jestem na 12 levelu.
http://www.paulina99911.mondozoo.com/
Zapraszam:)

Stardoll By Paula&Wika pisze...

Wejdźcie pliss !! :http://Paula19a.mondozoo.com
http://CrazyPaula.mondozoo.com
A no i jeszcze jak zdobyć szybko 80 000 kasy??

zurus12 pisze...

http://zurus12.mondozoo.com mam 10lvl i nie wiem co zbudowac 1 dżungle czy sawanne?

Unknown pisze...

Utknełam na poziomie 13.... ;/ Aby przejść na 14 należy przyjąć 2000 zwiedzających w jeden dzień :(

Unknown pisze...

Przeszłam z poziomu 17 na aż 22! Udało się! Teraz mam problem z 22.
Na mondozoo jestem pisaqeczka.

agnieszka113 pisze...

Ja już jestem na 18, raczej jutro go przejde a z 20 też nie powinnam mieć problemu :D

aga pisze...

ja też nie moge sobie poradzic z tym poziomem;( pomozesz mi?
jakby co toodpisz na maila (aga6661@buziaczek.pl)