sobota, 30 stycznia 2010

Niektóre porady

Postanowiłam opublikować niektóre swoje porady na blogu, gdyż niektórzy z Was potrzebują dokładnie tej samej rady i szkoda mi czasu, aby odpisywać każdemu z osobna.

Sylwciiia (przejście z poziomu 13 na 14)
Widzę, że w twoim przypadku robisz wszystko żeby mieć 2000 zwiedzających. Dodawaj na max serduszka na parkingu i kupuj codziennie reklamę. Obniżyłam ci cenę biletów na 3 lol (9 lol to za dużo na twoje zoo), zobaczymy czy to coś zmieni, jeśli nie to spróbuj za kilka dni obniżyć na 1 lol (ja tak robiłam żeby mieć 2000 odwiedzin i się udało). Niestety musisz się uzbroić w cierpliwość i kupować zwierzęta, bo im więcej zwierząt tym więcej odwiedzających. Oprócz tego postaraj się oddawać narodzone zwierzęta do WAF, to zwiększy Twoją reputację, bo jak na razie to masz ją na bardzo niskim poziomie (prawie zerowy), a jak wiadomo, odwiedający wolą zoo z dobrą reputacją a nie ze złą.

mikaaa (przejście z poziomu 17 na 18)
Jak chcesz mieć 10 urodzin podczas jednego dnia gdy prawie wszystkie twoje klatki są puste? Nie ma w nich zwierząt, w które musisz się koniecznie zaopatrzyć. Przejrzałam twoją Dżunglę Amazońską - świeci pustkami.

Nicolla-PL (przejście z poziomu 9 na 10)
Cena 15 lol jest zbyt wygórowana jak na twoje zoo, w którym praktycznie nic nie ma. Przy takim rozbudowaniu 2 lol to max jakie możesz ustawić. Dodawaj codziennie serduszka do kasy, wtedy cena będzie o kilka procent wyższa, niż masz ustawioną. W ten sposób powinnaś uzbierać na minitrasę, musisz się tylko uzbroić w cierpliwość.

KlaudiaaPark (przejście z poziomu 17 na 18)
Radzę kupić więcej zwierząt, bo kilka par na krzyż w twoim zoo nie gwarantuje szybkiego przejścia na kolejny poziom, zwłaszcza, że większość z tych zwierząt jest chora.

Agata501 (przejście z poziomu 9 na 10)
To samo co u Nicolla-PL - zbyt wygórowana cena biletów! Ustawiaj max 1-3 lol i dodawaj codziennie max serduszek do pakingu. Oprócz tego reklama, reklama i jeszcze raz reklama. Poza tym wszystkie klatki masz ustawione na żywienie klasy 5 a dajesz zwierzętom jedzenie klasy 3, więc zwierzęta chorują bo domagają się żywienia klasy 5, którego nie posiadasz.Zmień albo żywność na lepszą albo klatki na klasę 3 (ja doradzam to pierwsze).


Zauważyłam, że większość z Was nie korzysta wogóle z pieniędzy, które się otrzymuje w Konkursie 7 Chmur! I pytam się DLACZEGO?! Przecież za każdy zdobyty poziom zdobywa się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy lol.

22 komentarze:

Unknown pisze...

Jak przejść z 10 na 11 poziomu? Nie mogę tej efektywności zrobić :( Pomożesz mi? Wercia65

Absynthe pisze...

Mam problem. Jest na 10 poziomie i aby przejść na 11 zostało mi tylko mieć pielęgniarza z DOSKONAŁĄ efektywnością. Ale jego obie cechy są już na maksymalnym poziomie i nie wiem co zrobić.

Absynthe pisze...

a i zapomniałam podać nazwę mojego zoo http://absynthee.mondozoo.com/

Mikim7 pisze...

Super blog dzięki za wszystkie porady

Games&Apps pisze...

a w moim przypadku?
kubawiki97.mondozoo.com

justnie pisze...

Absynthe kup droższego pielęgniarza!

milly202 pisze...

ja mam pytanie, jestem na 11 poziomie, jak szybko zdobyć LOL? milly202.mondozoo.com

Unknown pisze...

mam te same problemy co powyrzej ale ja muszę mieć dwie osoby z DOSKONAŁĄ efektywnością nazwa zoo:
http://JustinekBieber.mondozoo.com

sira10010 pisze...

Ja nie wiem jak zdobywać punkty w tych 7 Chmurach mogłaby pani to tu napisać?

na stardoll- sira10010

Margo pisze...

Czy mogła by pani napisać porady jak zdobywać punkty w konkursie 7 chmur? Z góry dziękuję.

Yoshiko pisze...

mam problem z przejściem na 17 poziom, pomożesz ?
http://YoshikoM.mondozoo.com

Ewelaz pisze...

Hej. Utknęłam na poziomie 10 muszę zbudować dżunglę albo sawane. mam malutko kasy. jak mogę szybko ją zarobić ? A i mam jeszcze jedno pytanie co trzeba robic w konkursie 7 chmur ??
proszę pomóżcie
Ewelaz
http://Ewelaz12.mondozoo.com

Konsultantka Avon pisze...

jak mogę sprzedać zwierzęta do waf bo mam ich za dużo??

_Sara11_ pisze...

To mi byś mogła pomóc z przejścia na 9-10 poziomu.Dane udostępnie ci przez konto HGPLprzyjaciele. Tylko odpisz mi na stardoll _Sara11_

_Sara11_ pisze...

Aha i jeszcze się o coś zapytam ma misję na 3 pary gatunku świnia domowa ,ale nie mogę jej zakupić w sklepie co robić?

Foori pisze...

Ja trochę na inny temat...
Dziś dostałam kolejny prezent od wróżek. I kiedy naciskam w nowościach aby go `zoabczyć` przenosi mnie do mojego zoo. Napewno go nie jeszcze rozpakowałm więc nie wiem o co chodzi. ;/

abc pisze...

Ja też na 17...]=
sweeet-hammy13.mondozoo.com

_Sara11_ pisze...

Zapraszam na moje mondozoo..

http://Febe-Febe.mondozoo.com

A ja utknęłam na 9...;(

MissQiu pisze...

witaj ! ja jestem na mondozoo dopiero od wczoraj i nie jestem z tego zbyt pokapowana. włączam dzisiaj mondozoo i co widzę... trzy zwierzęta chorują . co mam zrobić ? pomożesz mi ? missqiu.mondozoo.com

gg: 10476498

Unknown pisze...

hej zaprosisz mnie do swojej grupy
http://9kara9.mondozoo.com

Anonimowy pisze...

jak mam przejść z 7 na 8? Dziś dopiero zaczęłam w to grać. Nie wiem co robić by zdobyć populacje i sprzedać 2000 bilety do mojego zoo? :(

http://wisnia14.mondozoo.com

CmOk_LoVe pisze...

dzisiaj przeszłam na 14 poziom ! bardzo dziekuje za porady ! :D

CmOk_LoVe / SylwCiiia