niedziela, 14 lutego 2010

Walentynkowe Magiczne Pudełko

Z okazji Walentynek w okresie 14-15 luty w naszym Zoo możemy zakupić Magiczne Pudełko z niespodzianką.


Każdorazowy zakup kosztuje 1 mondoz, więc jeśli macie na koncie kilka mondozów to możecie za nie zakupić kilka takich pudełek.


W pudełkach znajdują się między innymi pieniądze (LOL), rzadkie i powszechne zwierzęta (parki), pakiety darmowych prezentów dla przyjaciół oraz wiele, wiele innych rzeczy.


Oprócz Magicznego Pudełka na te dni nasza Wieża Obserwacyjna zamienia się w balon z wielkim sercem.

Tour d'Observation - Ballon de l'Amour


Na właścicieli zoo, którzy mają wykupiony abonament PREMIUM czeka jeszcze jedna niespodzianka od wróżek Svety. My otrzymaliśmy 4 darmowe zamówienia na karmę dla zwierząt.


Zredagowała i opublikowała przyjaciółka HGPL.

18 komentarzy:

Julia pisze...

Ja dostałam jednego mondozza :D Był w różowym pudełku :PP

hela ♥ pisze...

wow, ja dostałam 1 mondoz. xD

kicia024 pisze...

ja też dostałam jednego mondoza:-)))

Konsultantka Avon pisze...

ja dostałam 4 darmowe zamówienia na karmę

milly202 pisze...

ja też dostałam mondoza!

milly202 pisze...

kupiłam za ten mondoz magiczne pudełko i dostałam abonament na czas nieokreślony!

justnie pisze...

Ja dostałam jednego mondoza! I zamieniłam na 60.000 LOL ;D
PS. Zapraszam na justnie.mondozoo.com ^^

LOLaaka pisze...

Wow 250000 Lol uFFF...

Nesta pisze...

ja też dostałam 1 mondoza :) a nie jestem już graczem premium :)

Foori pisze...

A ja o 15% większe szanse na urodzenie młodych :D Przez tydzień :)

Patka_pati pisze...

Ja dostałam 1 mondoz, i miałam jeszcze inne konta więc mogłam sobie z innych moich dawać na główne konto :D A na wszystkich miałam mondozy! :D
www.Patka112.mondozoo.com

Wenxa pisze...

ja dostałam jednego mondza :)
a w tym wspaniałym pudełku był jakiś śmieszny nawet żółto pomarańczowy ptaszek :)

aniaj1995 pisze...

Ja też dostałam 1 mondoz. I wykupiłam sobie abonament premium na 1 miesiąc.

Lekoman pisze...

A aj dostałam w prezencie nie 250000 lol ;(((((((((((((
Tylko niezwykłego pracownika zobacz sobie jest on Pielęgniarzem moje zoo nazywa się misiunia-unia.mondozoo.com

Kolorowa dusza pisze...

Ja dostałam 12 prezentów dla przyjaciół ;)

tola-trola pisze...

ja dostałam 1 mondoz

stylemisia pisze...

Yyy... A ja dostałam tylko jakiegoś głupiego pracownika... Tylko starciłam Mondoza!

Kosiarka. pisze...

Hej . Wiem że Harajuku jest w szpitalu , więc chciałabym choć troszkę Ci pomóc w prowadzeniu bloga . Zrobiłam zdjęcie co do następnej promocji . : )
http://i50.tinypic.com/2zsn01z.jpg