środa, 3 lutego 2010

NARESZCIE!

Wczoraj udało mi się w końcu zdobyć jedną parę Oryksa szablorogiego. Jeden kosztował 5.250,000 LOL a drugi 5.428,856 LOL, tak więc na dwie sztuki poszło niespełna 11 milionów LOL - masakra! Walkę o te zwierzęta toczyłam przez kilka dobrych dni, bo licytujący ludzie są dość zaciekli - pewnie tak jak ja potrzebują tych zwierząt do przejścia na kolejny poziom :P
Teraz tylko muszę "zmusić" tę świeżo upieczoną parkę aby urodziła mi 4 młode - 2 samice i 2 samców. Nie wiem jeszcze ile to potrwa, ale będę robić wszystko żeby wyszło (serduszka i totemy).

12 komentarzy:

CmOk_LoVe pisze...

no to życzę powodzenia :P

akrason93 pisze...

super blog:**
zycze powodzenia.
pomoz mi proszze mam problem utknelam na 12poziomie;/
musze zbudowac
( Zbudowanie Afrykańskiej Sawanny lub Dżungli Amazońskiej w twoim zoo (tylko jednej strefy).

a mam tylko 38 690.55 LOL;/
z dnia na dzien dostaje tylko 2tysiace;/

nigdy nie uzbueram tyle by zbudowac sawanne lub dzungle;/
mam tylko 400zwiedzajacych a bilety za 8
prosze pomoz:(blagam

http://agunia2611.mondozoo.com

paulina99911 pisze...

Hejka:)
Wiesz może jak można przenieść zwierzaki do innej klatki?
Czy Edmund (świnka) do mnie zawita? Jeśli tak to przy którym poziomie?
Z góry dzięki za pomoc i zapraszam:)

http://www.paulina99911.mondozoo.com/

Kuba-.xD pisze...

Gratulacje .! : )
I życzę powodzenia . ! ; P
Ja dopiero na 14 poziomie jestem ; D
Kiedy ja dojdę tam co ty... ; /

Akrason93 kupuj sobie reklamy !
Ja tak robiłem jak byłem na tym poziomie co ty !
Najlepiej te za 4500 LOL .
Ja zawsze brałem w TV, i oddawało mi się za reklamę i dostawałem na dodatek około 4000 tysięcy LOL .

Pozdrawiam i zapraszam do mojego zoo : jakubcio9.mondozoo.com : D

Izabella Lis pisze...

Gratuluje ! Ja jestem dopiero na 16 poziomie bo murze mieć srebrny medal ;/ I chciałam kupić jakieś zwierze z dżungli amazońskiej, a tam pisze, ze mam mam za niską reputacje oczach WAF i nie mogę kupić tego zwierzęcia ;/

Kuba-.xD pisze...

izunia567 daj WAF-owi 1000 LOL i będziesz mogła kupić ; D
Ja tak zrobiłem, bo też mi tak wyskakiwało ; P

Meg pisze...

A ja nadal tkwię na 17 lvl ;)

Bliźniaczek pisze...

Co trzeba zrobić jeżeli system biletów się zawiesił i odwiedzający stoją w kolejkach?

milly202 pisze...

mam pytanie,jak podnieść reputację WAF bo mam za niską i nie mogę kupić prawie żadnego zwierzęcia, milly202.mondozoo.com

Anonimowy pisze...

Mam 8 level, ale nie o to chciałam zapytać :) Chciałabym sobie wybudować sklep zoologiczny ale niestety brakuje mi pieniędzy. Jest może jakaś możliwość zdobycia szybko dużej ilości pieniędzy? Odpowiedź na to pytanie chciałabym prosić aby przesłano mi na gg, ponieważ nie zawsze mam czas wchodzić na strony internetowe, a na gg jestem zawsze. Pozdrawiam i z góry dzięki :)

moje gg: 8676118

ramoncia pisze...

akrason93 może masz za wysoką cenę biletów? spróbuj zejść do 7 - powinno się udać.

Mam nadzieję też dojść dalej, ale na razie tkwię na 7 ;p

Pomożecie przepłynąć minitrasę?
ramoncia.mondozoo.com
dzięki z góry wszystkim, każde wsparcie się przyda :)

ada312 pisze...

Ja tkwię nadal na 17 poziomie, muszę mieć 10 narodzin, co jest trudne ;/ I mam pytanie. Co to są totemy?

ada312.mondozoo.com