piątek, 1 stycznia 2010

Osoby, które skorzystały z Mega Promocji 2 za 1

Oto lista osób, które wysłały dziś do mnie prezent i w związku z tym otrzymują w zamian ode mnie aż 2 prezenty:

1. Bloomisiak (otrzymała 2 prezenty)
2. Sandrusx3 (otrzymała 2 prezenty)
3. Mikim7 (otrzymała 2 prezenty)
4. Klaudyna94 (otrzymała 2 prezenty)
5. Kochana (otrzymała 2 prezenty)

Osób które wysłały prezenty było tylko 5, a szkoda bo myślałam że jeśli będzie większe zainteresowanie Mega Promocją to wydłużę tę listę do 10-20 osób.... no ale trudno. Kolejna taka promocja prawdopodobnie za miesiąc :)

2 komentarze:

sandrakaniewska pisze...

eii.... co dostałaś odemnie ?
JA dostałam 30.000 lol ;d i darmową porcję wyżywienia zwierząt !
Sandrusx3

HarajukuGirlPL pisze...

nie pamiętam, ale 3 prezenty to były darmowe nowe sklepy (lub ulepszenia sklepów), a jeden to dodatkowe 4 serca na tydzień :)