piątek, 1 stycznia 2010

Co do Mega Promocji 2 za 1

Wiele osób prosi mnie abym jeszcze przedłużyła Mega Promocję 2 za 1. Niestety w chwili obecnej jest to niemożliwe, gdyż nie mam tylu Mondoz. Mogę za to obiecać że 10-ciu pierwszym osobom, które wyślą mi prezent odwdzięczę się tym samym. Tak więc jeśli chcesz otrzymać ode mnie prezent-niespodziankę to nie zwlekaj! 10 prezentów czeka na odbiorców!

Osoby, które wyślą prezent będę umieszczać na tej liście, żeby nie było zamieszania:

1. Toyoko (prezent wysłany)
2. Sandrusx3 (prezent wysłany)
3. Sandrusx3 (prezent wysłany)
4. Tfejek (prezent wysłany)
5. LucasPoland (prezent wysłany)
6. LucasPoland (prezent wysłany)
7. LucasPoland (prezent wysłany)
8. KlaudiaaPark (prezent wysłany)
9. KlaudiaaPark (prezent wysłany)
10. Apostol1997 (prezent wysłany)

3 komentarze:

sandrakaniewska pisze...

Można wysłać jeszcze jeden ? I dostać znowu ?

HarajukuGirlPL pisze...

sandrakaniewska
oczywiście, że tak :)
prezent za prezent

Absynthe pisze...

hej mam problem. aby przejść do następnego poziomu muszę mieć pielęgniarza z doskonałą efektywnością. ale jego cechy mam już rozwinięte na maxmalnym poziomie. a nadal przy tym warunku jest x.