sobota, 29 maja 2010

30 prezentów na wymianę

Jeśli chcecie się wymienić prezentem to zapraszam do pozostawienia komentarza pod tą notką wraz z nazwą użytkownika. Prezentów mamy tylko 30 i zasada jest taka, że wysyłamy jeden prezent na użytkownika - właściciela zoo.

Lista osób, które zakwalifikowały się na wymianę:
  1. Ellizaa (prezent wysłany)
  2. emflka (prezent wysłany)
  3. Margo1919 (prezent wysłany)
  4. LucasPoland (prezent wysłany)
  5. ggabisiaa (prezent wysłany)
  6. Gosia1996
  7. Izunia567 (prezent wysłany)
  8. Neska11s (prezent wysłany)
  9. Dudzinka (prezent wysłany)
  10. Aoi9709 (prezent wysłany)
  11. Emflka (prezent wysłany)
  12. Alfabery (prezent wysłany)
  13. WikaDoll (prezent wysłany)
  14. Dudzinka (prezent wysłany)




Osoby z powyższej listy proszone są o wysłanie prezentu za 0,20 mondoz do użytkownika zolwik. Po otrzymaniu prezentu zostanie wysłany prezent na wymianę.

13 komentarzy:

Eliza pisze...

Mogę wymienić się prezentem :)
ellizaa- na mondo

Unknown pisze...

emflka.mondozoo.com :) chętnie wymienie sie prezentem :)

Margo pisze...

Zgłaszam się. Mój nick na mondozoo.com to Margo1919. :)

Konrad pisze...

Zgłaszam się. ;)

LucasPoland

Eliza pisze...

też mogę. :)
ggabisiaa.mondozoo.com

Antibarbie pisze...

Ja się zgł. jeśli mogę, bo w poprzedniej wymianie wysłałam przent i jakoś nie dostałam odpowiedzi=)
Gosia1996 jakby co
xD

Unknown pisze...

Mogę się wymienić ;D
Na mondozoo Neska11s

MondoManiak pisze...

Mam 20 prezentów na wymianę www.dudzinka.mondozoo.com

Unknown pisze...

Ja mogę się wymienić prezentem. ;))

WikaDoll na mondozoo. ;))

Aoi9709 pisze...

zgłaszam sie
Aoi9709.mondozoo.com

Unknown pisze...

alfabery się wymieni :)

Unknown pisze...

a można jeszcze raz jesli tak to chetnie emflka.mondozoo.com

Mikim7 pisze...

a to akutualne jeszcze?