piątek, 5 marca 2010

15 prezentów na wymianę

Jeśli chcecie się wymienić prezentem to zapraszam do pozostawienia komentarza pod tą notką wraz z nazwą użytkownika. Prezentów mamy tylko 15 dlatego zasada jest taka, że wysyłamy jeden prezent na użytkownika - właściciela zoo.

Lista osób, które zakwalifikowały się na wymianę:
  1. Cukierek98 (prezent wysłany)
  2. HorrorShow (prezent wysłany)
  3. Gosia1996 (prezent wysłany)
  4. Karolcia2504 (prezent wysłany)
  5. KAMILA13
  6. Monisia4800 (prezent wysłany)
  7. Margo1919 (prezent wysłany)
  8. Kokmi0909 (prezent wysłany)
  9. Patiza33 (prezent wysłany)
  10. kama13
Osoby z powyższej listy proszone są o wysłanie prezentu za 0,20 mondoz do użytkownika zolwik. Po otrzymaniu prezentu zostanie wysłany prezent na wymianę.

27 komentarzy:

Kasia pisze...

Ja jestem chętna.
Mój nick - Cukierek98
Pozdrawiam.

klaudia michalczuk pisze...

ja chcę ; 3
mój nick to HorrorShow

karolcia2504 pisze...

chetnie sie wymienie:)
moj nick to Karolcia2504

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
stylemisia pisze...

ja jestem chętna!
monisia4800

Margo pisze...

Zgłaszam się.
Mój nick na mondozoo.com to Margo1919

Kinga pisze...

Bardzo cię proszę pomóż mi przejśc 10 poziom, nie wiem o co w nim chodzi
Warunki :
- Posiadanie ochroniarza z DOSKONAŁĄ efektywnością (dobra, ani nawet bardzo dobra, nie wystarczą).
- Posiadanie pielęgniarza z DOSKONAŁĄ efektywnością (dobra, ani nawet bardzo dobra, nie wystarczą).
- Posiadanie pracownika utrzymania porządku z DOSKONAŁĄ efektywnością (potrzeba pracowników dosłownie
DOSKONAŁYCH).

PIERWSZY I 3 WARUNKEK WYKONAŁAM ALE NIE MOGE SE PORADZIC Z DRUGIM WARUNKIEM BO JUZ PISZE ZE WSPANIALA EFEKTYWNOSC A DALEJ JESTEM NA TYM SAMYM POZIOMIE NAPISZ NA MOJE GG 11665046 JAK COS TO PODAM CI HASLO I LOGIN ALE BLAGAM POMOZ MI. KINULKA90.MONDOZOO.COM

Unknown pisze...

Ja się chętnie wymienię...
kokmi0909

stylemisia pisze...

widzę że niema chętnych... To czy mogła bym jeszcze raz wymienić się prezentami?

monisia4800

Patiza pisze...

też jestem chętna

patiza33

Unknown pisze...

ja jestem chętna
kama13

Unknown pisze...

ja sie bardzo chętnie wymienie

aniawaw

batmanica pisze...

ja jestem chętna

batmanica

Samotna16 pisze...

Agusia1110 chcę wymianę!!!

agnieszka113 pisze...

Hej Harajuku , chciałam powiadomić że przeszłam poziom 18 z narodzinami :D

agnieszka113.mondozoo.com

Anonimowy pisze...

hey!
jastem 100 obserwatorką. to nie super?

masz sssupcio bloga :))

zapro na moje (plz zostań obserwatorem i dodaj komcia) :

www.kasia--xd.blogspot.com --o stardoll
www.fotki-roznych-stars.blogspot.com --o 'czerwonych dywanach'



pozdrawia Kasia--xD

Karola pisze...

Ja też uzyskałam narodziny i jestem teraz na 22 poziomie
karolinaxk.mondozoo.com czekam na prezent;)

Ciri pisze...

Ja też się kcem wymienić ;D

Sol ! pisze...

ja sie z chęcią wymienię prezentem
nick simkaola0

Sol ! pisze...

ja też się wymienie
nick to simkaola0

Unknown pisze...

Ja też chcę!

Nick: elaelaela

Izabella Lis pisze...

ja mogę się wymienić ;d

Eska_lol pisze...

JESTEM CHĘTNA!
Nick: EskaLol

glowackm pisze...

chętnie się wymienię ;)
nick: glowackm

http://glowackm.mondozoo.com

Lady838 pisze...

ja jestem chętna bo mam o.20 moznozów i niewiem co z nimi zrobić więc się wymienie ..
lady838

Dudzinka pisze...

Poproszę :) Akurat mam na zbyciu 0.2 Mondoza http://www.dudzinka.mondozoo.com

Unknown pisze...

Ja mogę się wymienić.
Mój nick to WikaDoll ;))