wtorek, 16 lutego 2010

12 prezentów na wymianę

Jeśli chcecie się wymienić prezentem to zapraszam do pozostawienia komentarza pod tą notką wraz z nazwą użytkownika. Prezentów mamy tylko 12 dlatego zasada jest taka, że wysyłamy jeden prezent na użytkownika - właściciela zoo.

Lista osób, które zakwalifikowały się na wymianę:
  1. Monisia4800 (prezenty wymienione)
  2. paulusia1995 (prezenty wymienione)
  3. Margo1919 (prezenty wymienione)
  4. Cherry06
  5. Sweeeet98 (prezenty wymienione)
  6. patolcia
  7. Gabisia9 (prezenty wymienione)
  8. kinguuuss (prezenty wymienione)
  9. paulina0940 Aoi9709 (prezenty wymienione)
  10. izus-izka
  11. agusssss
  12. lolkariilol
Osoby z powyższej listy proszone są o wysłanie prezentu za 0,20 mondoz do użytkownika zolwik. Po otrzymaniu prezentu zostanie wysłany prezent na wymianę.

    21 komentarzy:

    Kuka pisze...

    O to chodzi że wy mi wyślecie prezent? Jak tak to jestem lolkariilol http://lolkariilol.mondozoo.com

    Anonimowy pisze...

    ja sieę zgłaszam
    nick na mondozoo: paulusia1995

    Margo pisze...

    Jeśli dobrze rozumiem to chodzi o te prezenty za 0,2 mondoz. =)
    Ja się zgłaszam na mondozoo jestem Margo1919

    stylemisia pisze...

    Ja sią zgłaszam ... tu chodzi o o że ty wysyłasz prezęt do Zoo Harajuku a wtedy Harajuku wysyła nam prezent ... Chyba się nie myle ? Tak?

    stylemisia pisze...

    Zapomniałam napisac ... jestem monisia4800 http://monisia4800.mondozoo.com

    Baksiunia_06 pisze...

    zgłaszam sie ;D Cherry06
    http://Cherry06.mondozoo.com

    Agnieszka pisze...

    ja sie zglaszam na mondozoo jestem sweeeet98 ściskam cieplutko i życzę powrotu do zdrowia xD

    Patolcia pisze...

    Ja sie zgłaszam :D
    nick na mondozoo: patolcia
    http://patolcia.mondozoo.com

    Kolorowa dusza pisze...

    ja. Gabisia9 :)
    Mam wysłać prezent?

    Kinga pisze...

    zgłaszam się ;]
    na mondozoo: kinguuuss

    stardoll kody i nowości pisze...

    ja się zgłaszam
    www.paulina0940.mondozoo.com

    Blondynka pisze...

    ja się chętnie wymienię
    izus-izka.mondozo.com

    Unknown pisze...

    zgłaszam się.
    agusssss.mondozoo.com
    Lady_Agnesssss na stardoll

    Patka_pati pisze...

    Zapraszam do mojego zoo .
    patka112.mondozoo.com
    Pozdrawiam!

    stardoll kody i nowości pisze...

    paulina0940 czyli ja już nie moge gdyż straciłam moje mondozoole więc możesz wypisać mnie z listy ponieważ w tym czasie nie mam rzadnych mondozooli:(

    agatek1997 pisze...

    Jak mieć renifera na mini-farmie? bo nie mogę go kupić. Czy trzeba mieć jakąś bardzo wysoką reputację w oczach WAF?
    agatek1997.mondozoo.com

    Julia pisze...

    Jak mam pzejść z poziomy 10 na 11 .? Nie wiem co zrobić, aby mieć ochroniarza z doskonałą efektywnością;///

    Aoi9709 pisze...

    czy mogłabym się zgłosić na wymianę zamiast pauliny0940 ?

    Aoi9709 pisze...

    Moje zoo: Aoi9709.mondozoo.com

    Patolcia pisze...

    mnie tez musisz skreslic bo nie mam mondoza. A bylam pewna ze mi jeszcze zostało coś :p
    sorrka za pomylke :)

    Yoshiko pisze...

    cześć :) Chciałabym Cię prosić o pomoc z przejściem na 18 poziom . Potrzebuje 10 narodzin w jeden dzień , a jak na razie najlepszym wynikiem są 3 . Z góry dzięki