wtorek, 26 stycznia 2010

No to sobie posiedzę na 40 poziomie :(

Aby przejść na poziom 41 potrzebne są aż 3 pary Oryksa szablorogiego, którego zakupić można jedynie poprzez licytację. WAF wystawia go zawsze od ceny 630 tysięcy LOL, ale jak to w licytacji bywa ceny sięgają nieraz kilku milionów LOL za sztukę. Obliczyłam, że nawet gdyby udało mi się wygrać każdą sztukę tego zwierzęcia za 1 milion LOL to 6 sztuk (3 pary) będą mnie kosztować 6 milionów LOL, a obecnie tyle nawet nie posiadam. Poza tym z tego co widzę to raczej kiepskie szanse na zakup Oryksa w tej cenie, bo wielu użytkowników go potrzebuje w tym samym celu co ja więc walka będzie zacięta i jak na mój gust to za jednego Oryksa trzeba będzie zapłacić około 2-3 milionów LOL, tak więc teraz utknęłam na dobre, bo zanim uzbieram takie kwoty to miną chyba tygodnie o ile nie miesiące :/


Oryks szablorogi

11 komentarzy:

justnie pisze...

No rzeczywiście :( Współczuję, ale ja utknęłam na 13 poziomie xD

Konrad pisze...

Kurde ;// Też wymyślili warunek. Ja nie mam ani jednej pary :( Powodzenia ;)

Games&Apps pisze...

Ja obecnie te 10 narodzin muszę
dzisiaj udało mi się srebny medal

Powodzenia

labsolu pisze...

proszę powiedzcie co zrobić aby mieć lepszą reutację w oczach WAF ? od kilku tygoniu mam taką samą i nie wiem co zrobic aby ona wzrosła

patolcia pisze...

współczuje
dzieki za info bo teraz to ja juz moze zaczne zbiera kase xdeee chcoarz mam dopiero 13 lvl ;p

Unknown pisze...

ale wymyślili, jeszcze trzy pary a nie jedną.
Chciałam prosić o przyjęcie do twojej grupy http://beata5555.mondozoo.com

Unknown pisze...

Labsolu trzeba do wafu przekazać 1 mil lol to wzrośnie o 0,5 punkta a 2 mil lol to cały punkt.

CmOk_LoVe pisze...

hehe, nie szkoda im tyle kasy ? ja nigdy w życiu nawet 500 tys . lol nie będe miała ;d

HarajukuGirlPL pisze...

CmOk_LoVe
to oznacza, że nie dbasz o swoje zoo tak jak należy

im dłużej posiadasz zoo tym więcej się na nim zarabia, najpierw mało, potem więcej

ja obecnie mam dzienny dochód około 1-2 miliona LOL, więc nie rozumiem jak możesz mówić, że nigdy nie będziesz miała 500 tysięcy - dbaj o swoje zoo to będziesz miała :)

106lauraa pisze...

ja akórat mam problem z poziomem - 10na 11 - nie wiem o co w tym chodzi podpowie mi pani poprosze=)

Anonimowy pisze...

pomocy !! utknelam na 11 poziomie co mam robic bo nie chce doladowywac (kupienie sawanny)